نامزدهای دموکراتیک به ادعای فریب تاج ویروس ترامپ ضربه زدند

می توانید با خیال آسوده همه مشکلات و مسائل حقوقی خود را به ما بسپارید

نامزدهای دموکراتیک به ادعای فریب تاج ویروس ترامپ ضربه زدند

نامزدهای دموکراتیک به ادعای فریب تاج ویروس ترامپ ضربه زدند

نامزدهای ریاست‌جمهوری دموکرات در روز شنبه ادعا کردند که the " شوخی جدید " دموکرات‌ها است و این اتهام را " خطرناک " و " نگران‌کننده " خواند , در حالی که ترامپ بار دیگر شکایت کرد که آن‌ها در طی تظاهرات روز جمعه در کارولینای جنوبی در حال ساختن یونجه سیاسی هستند . ترامپ پیش از اینکه اطمینان حاصل کند که دولتش در راس این مساله قرار دارد , گفت : " این شوخی جدید آن‌ها است " اما شما می‌دانید که ما در کشور بزرگ 15 نفر هستیم , به خاطر این واقعیت که ما زودتر از این کار را انجام دادیم . ما کاره‌ای بزرگی انجام می‌دهیم . وی با اشاره به آنچه که در آن زمان شمار موارد شناخته‌شده در ایالات‌متحده آمریکا نیز به آن اشاره شد , گفت : " کشور ما بسیار خوب عمل می‌کند . " هیچ‌کس . و این یعنی ما won't , و ما کاملا آماده ایم . این به معنای آن است که ما won't . اما بعد از اظهارات خود , مقامات کالیفرنیا , اورگون و واشنگتن اعلام کردند که در حال حاضر تعداد موارد شناخته‌شده در آمریکا در 22 مورد است - که در آن یک قربانی , یک مرد 50 ساله خود , در سخنرانی مطبوعاتی روز شنبه اعلام کرد که او پاسخ دموکرات‌ها را به نحوه

هر کسی به این موضوع اشاره می‌کند؟ " جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور، روز شنبه به MSNBC گفت که اظهارات تظاهرات Trump's "کاملا عجیب" بودند." نگاه کنید، این یک مشکل جدی و جدی است. بایدن گفت: " ما قادر به حل شدن هستیم، اما این به ما نیاز دارد که کاملاً سطحی باشیم و اجازه دهیم که دانشمندان در همه این موارد رهبری را داشته باشند." جان Buttigieg "، شهردار سابق" بند بند "، در روز شنبه به" تودی "گفت: " زندگی ما بستگی به عقل و قضاوت رئیس‌جمهور دارد "، اما نوع هماهنگی که به طور منحصر به فرد نقش رهبری ایالات‌متحده را بر عهده دارد، " چه در داخل و چه در خارج از کشور ". ۲۹، ۲۰۲۰۰۴: ۵۹ شهردار سابق نیویورک، مایک بلومبرگ، که در گردهمایی "زنان برای مایک" در مک لین، واقع شده‌است، واقع شده‌است. او گفت: رئیس‌جمهور باید سیاست را کنار گذاشته و مردم آمریکا را پشت سر خود جمع کند، او همچنان با بازی کردن با سیاست‌های حزبی ادامه می‌دهد. ما فقط می‌توانیم این کار را انجام دهیم." بلومبرگ در یک خبر رسمی اعلام کرد که اگر به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود، حدود ۱،۶۰۰ نفر از دانشمندان را دعوت خواهد کرد تا استعفا دهند یا از دولت فدرال در زمان ریاست‌جمهوری ترامپ رها شوند." شیوع coronavirus آخرین نمونه از آسیب‌هایی است که او انجام می‌دهد. او خطرات را کم‌اهمیت جلوه داده و ادعاهای مربوط به ویروس را که هیچ پایه و اساسی در علم ندارد را کم‌اهمیت جلوه داد و نتوانست برای یک بیماری همه‌گیر مرگبار آماده شود - این انتقاد نشان می‌دهد که دموکرات‌ها واقعاً مساله را حل می‌کنند " ما باید در حال آمدن به این مساله باشیم.

Sen. to، سناتور Marsha Blackburn، در تویی‌تر نوشت: " برای مبارزه با the، اما جناح چپ به آنچه که آن‌ها می‌ترسند حمله می‌کند." ترامپ پیش از انتقاد از "نانسی پلوسی" پلوسی، سخنگوی مجلس دموکرات، و "چاک" شومر، رهبر فراکسیون اقلیت مجلس سنا، پس از انتقاد از "نانسی پلوسی" و "چاک" شومر، رهبر فراکسیون اقلیت مجلس سنا، گفت: " آن‌ها از برنامه‌ای که به فقرا کمک می‌کند تا برای امنیت سلامت و امنیت مردم آمریکا هم‌کاری کنند، انتقاد کرده‌اند." He's کار وحشتناکی رو انجام می دن. ترامپ اضافه کرد: "شاید it's یک واکنش طبیعی باشد، و سپس به فراخوان خود برای اتحاد پاسخ داد: " این متفاوت است. وی گفت: " ما باید مراقب این مسائل باشیم.


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.