مرد آمریکایی متهم به دزدی بخشی از ریل قطار از آشویتز برده شده بود

می توانید با خیال آسوده همه مشکلات و مسائل حقوقی خود را به ما بسپارید

مرد آمریکایی متهم به دزدی بخشی از ریل قطار از آشویتز برده شده بود

مرد  آمریکایی  متهم  به  دزدی  بخشی  از  ریل  قطار  از  آشویتز برده شده بود

WARSAW، لهستان - به گفته Malgorzata Jurecka، یک سخنگوی پلیس در شهر جنوبی لهستان of که در طی جنگ جهانی دوم تحت اشغال آلمان قرار داشت، یک مهمان آمریکایی به اردوگاه مرگ Auschwitz - Birkenau در تلاش برای دزدیدن قطعه فلزی از خطوط راه‌آهن تاریخی که در آن زندانیان تخلیه شده‌بودند، تلاش کردند. این مرد که جرم خود را اعتراف کرده‌است، گفت که این جنایت را می توان با ۱۰ سال حبس محکوم کرد اما زمانی آزاد شد که انتظار می‌رود این مرد عنصر فلزی را در خطوط راه‌آهن تاریخی حذف کند و سپس به سایت یادبود police.The هشدار داد که در سال‌های اخیر چندین بار اقدام به سرقت و خرابکاری کرده‌است. The مورد سرقت سال ۲۰۰۹ با شعار نازی "Arbeit Macht فری" (" Work Set)بود که در دروازه اصلی اردوگاه مرگ قرار داشت. آن را تکه‌تکه کردند و در نهایت تعمیر شدند و در یک مکان امن نگهداری شدند. در حال حاضر یک کپی از آن در حدود ۱.۱ میلیون نفر در طول جنگ جهانی دوم در آشویتز - Birkenau، بدنام‌ترین اردوگاه‌های مرگ نازی در آلمان، کشته شدند. بیشتر قربانیان یهودی بودند اما بسیاری از لهستانی‌ها، رم، اسرای جنگی و بقیه نیز در آنجا کشته شدند.


منبع

چرا بچه ها دزدی می کنند؟

اگر کودک شما دزدی می کند، باید قبل از برنامه ریزی برای مقابله با این رفتار، انگیزه آن را مشخص کنید. معمولا کودکان به چند دلیل دست به این کار می زنند.

عدم آگاهی و درک

معمولا بچه های پیش دبستانی وسایل دیگران را بر می دارند. در این سن، آنها درک روشنی از تأثیر سرقت بر دیگران و مضر بودن آن ندارند.

آنها همچنین ممکن است چیزی را از فروشگاه بردارند به این دلیل که اقتصاد را نمی فهمند. مفهوم خرید برای آنها معنایی ندارد.

دقیقا همین سن زمان خوبی برای شروع آموزش همدلی و اینکه چرا سرقت اشتباه است، خواهد بود. به کودک خود آموزش دهید به حق مالکیت دیگران احترام بگذارد.

دزدی کودکان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.