سلتیک اولین تنظیم خود را شکست می دهد

می توانید با خیال آسوده همه مشکلات و مسائل حقوقی خود را به ما بسپارید

سلتیک اولین تنظیم خود را شکست می دهد

سلتیک اولین تنظیم خود را شکست می دهد

چیزی که برای به راد یونس قبل از این اتفاق افتاد که شهر اوکلاهما تیم خود را در یک باشگاه ورزشی دوستانه که در روز جمعه برگزار شد، پاره کرد.او گفت: "هر سه تیمی که ما در scrimmages بازی می‌کنیم امسال ما را در خانه کتک می‌زنند،" او در مورد تندر، سانز و راکتز دو نفر دوم را برای بعد از ظهر یکشنبه و هوستون با اکتان بالا قرار داد.سپس روز جمعه آینده با میلواکی تیم بوستون به این نتیجه می‌رسد که در صورتی که طرح‌های قهرمانی آن‌ها دارای شایستگی باشد، تیم بوستون باید از آن عبور کند.اما بعد از scraping از دست دادن زنگ خطر - ۸۴ - ۸۴ به شهر اوکلاهما، قبل از مسابقه افتتاحیه فصل کشت قبل از میلاد مسیح، قبل از مسابقه افتتاحیه، کاره‌ای زیادی باید انجام می‌شد.Jaylen براون، یکی از معدود بازدیدکنندگانی که توانست تور را به طور مداوم با نه امتیاز برای عکاسی ۳ تا ۶ به طور مداوم پیدا کند، گفت: " من اول فکر می‌کنم، ما فقط نگران این هستیم که هر روز بهتر شویم و فقط بر روی آنچه برای ما مهم است تمرکز کنیم."او گفت: " من احساس می‌کنم وقتی کار خود را انجام می‌دهیم و با سطحی که در اوج خود بازی می‌کنیم بازی می‌کنیم، فکر نمی‌کنم تیمی در لیگ وجود داشته باشد که بتواند ما را متوقف کند. و ما وقت زیادی برای انجام این کار نداریم. ما مدت‌زمان کوتاهی داریم که به قله برسیم، تا به سطحی که می‌خواهیم برسیم. و ما باید هر کاری که برای رسیدن به آنجا لازم است را انجام دهیم."نگران نباش. "Jayson Tatum" شب را با یک ربع اول ۰ - ۳ شروع کرد، در آغاز مرحله دوم توانست چهارمین گل خود را از دست بدهد، و در نهایت در دقیقه دوم در ساحل مقابل ساحل مقابل یک تخته دفاعی گرفت.Offense همیشه آخرین چیزی است که در این موقعیت‌ها صورت می‌گیرد و این ستاره جوان بوستون همچنین یکی از تیم‌های tougher را در لیگ به عنوان اولین حریف خود بعد از ۴ ماه پس از گذشت ۴ ماه به ثمر رساند.ماهیت بخش اول: حوادث loudestاین بازی‌ها بدون حضور طرفداران می‌توانند یک اتاق پژواک تولید کنند، و در روز جمعه میزبان بیش از حد صدای کریس پایول را شنید.

. بوستون علاوه بر توسعه درک عمیق‌تری از مهارت‌های رهبری سپاه پاسداران , دریافت که در مقایسه , صدای جمعی خود آن‌ها بسیار ساکت بوده‌است . این امر باید در محیط بسته تغییری ایجاد کند که در آن هر ذره ارتباط می‌تواند تفاوت بیشتری ایجاد کند . استیونز می‌گوید : " ما عموما یک گروه نسبتا آرام هستیم و من فکر می‌کنم که باید به طور جمعی صرفا به خاطر این محیط تغییر کند . او گفت : " من فکر می‌کنم که همه باید مطمئن شوند که آن‌ها نهایت تلاش خود را می‌کنند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و به یکدیگر کمک کنند . همین . اگر ما تمام بازی را انجام می‌دادیم , آن‌ها برنده می‌شدند , زیرا او با صدای خود بر بازی تسلط داشت . آن‌ها در حال خارج شدن از اینجا و تماشای آن‌ها در یک فرد و شنیدن صدای آن‌ها در یک فرد هستند ." مسائل هنوز هم در این اتحادیه و هم چنین به نظر می‌رسد که به نظر می‌رسد که در برابر THE علامت ستاره در اینجا Enes kanter است که استثنایی با 11 نقطه , 10 - ارتجاعی , پنج عملکرد عملیات تهاجمی است . اما مرکز پشتیبان بوستون , اغلب در مقابل هم‌تیمی سابق his , استیون آدامز که تنها راهش را به یک عملکرد 17 امتیازی و هفت امتیاز می‌گرفت , روی زمین نبود . در بدترین بخش این فصل , بوستون در برابر دزدی مردان بزرگ آسیب‌پذیر بود . رفتار rampage آدامز به سادگی نشان می‌دهد که چگونه بوستون باید جایگاه خود را حفظ کند . استیونز در مورد بازی کردن با آدامس به شوخی گفت : " این اتاق‌ها فقط وزنه‌های زیادی دارند . ما باید به عنوان یک تیم عمل کنیم . من فکر می‌کردم که Enes وقتی در آنجا بود کار خوبی انجام داد , اما در مقابل آدامز یک تن بازی نکرد . اگر در یک بازی معمولی با آن‌ها بازی می‌کردیم , ممکن است آن دقایق را بهتر از ما منعکس کرده باشیم . او به طور واضح به ما صدمه می‌زد و این قدرت

d فیزیکی یک مشکل است. خبر خوب این است که هیچ کس از استیون آدامز قوی تر نمی شود بنابراین چیز خوبی برای ما است. طبیعت بخش 2: پیام هنوز برای آمدن است اگرچه بسیاری از سلتیک ها در مورد پوشیدن پیام اجتماعی تأیید شده لیگ بر روی پیراهن خود طولانی و سخت فکر کرده اند ، اما جمعه چیزی رونمایی نشد. همه سلتیک ها با نام خود در پشت به رقابت پرداختند. من فکر می کنم ما شروع به پوشیدن پیام ها پس از شروع بازی های معمولی خواهیم کرد. ". ما چیزی از NBA نشنیدیم. لازم به ذکر است که چندین سلتیک از جمله براون و مارکوس هوشمند ابراز ناامیدی از لیست مصوب لیگ کرده اند. کانتر سومین سلتیک شد که روز جمعه عدالت را برای برونا تیلور درخواست کرد.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.