رسوایی های فیس بوک به خط پایین آن آسیب نمی رساند

می توانید با خیال آسوده همه مشکلات و مسائل حقوقی خود را به ما بسپارید

رسوایی های فیس بوک به خط پایین آن آسیب نمی رساند

رسوایی های فیس بوک به خط پایین آن آسیب نمی رساند

با وجود فاجعه روابط‌عمومی در فیس بوک , به نظر می‌رسد که تجارت تبلیغات این شرکت در هفته بعد از افشای اینکه شرکت نتوانست داده‌های شخصی حدود 87 میلیون کاربر را تامین کند , انجام می‌دهد . یک روز پس از اینکه مارک Zuckerberg مدیر اجرایی فیس بوک روز دوشنبه و سه‌شنبه به سوالات سناتورهای آمریکا و نمایندگان در ارتباط فیس بوک با داده‌های کاربر پاسخ داد , این شرکت متوجه شد که هزینه تبلیغ در فیس بوک در مقایسه با هفته قبل از این رسوایی , 14.5 درصد افزایش داشته‌است . Zuckerberg گفت که این شرکت کاهش جدی در فعالیت کاربر را ندیده است , و Sheryl Sandberg , افسر ارشد عملیاتی فیس بوک , به بلومبرگ گفت که داده‌های او بخشی از فیس بوک their scandalPathmatics است , شرکتی که هزینه تبلیغات دیجیتالی را پی‌گیری می‌کند , گفت که مقدار پول آگهی که در فیس بوک صرف شد , در مقایسه با دوره مشابه در سال 2017 بدون تغییر بوده‌است . گلدمن در 4 ژانویه 2010 اعلام کرد که فیس بوک به عنوان یک مشتری , خود را به عنوان بخش اصلی استراتژی‌های بازاریابی بسیاری از شرکت‌ها ایجاد کرده‌است و گفت که فیس

فیس بوک به درخواست for از این رسوایی فیس بوک پاسخ نداد، همچنین به این نکته اشاره کرد که چرا این شرکت در میان تبلیغ کنندگان بسیار محبوب است." بنیاد تحقیقات تبلیغاتی " (ARF)، یک گروه تحقیقاتی صنعت تبلیغات، که در حال حاضر درک می‌کند که این صنعت به ایجاد فیس بوک و گوگل در یک صنعت تبلیغات کمک کرده‌است، می‌گوید: " اکنون، برخی در این صنعت نگاه سختی به این مساله می‌اندازند که آیا استانداردها و اصول اخلاقی در فیس بوک به وجود آمده‌اند یا خیر ". مک‌دونالد گفت: " ما در هدف قرار دادن به علاوه پوششی از روان‌شناسی پیچیده و بدون هیچ صحبتی در مورد دستورالعمل‌های اخلاقی بسیار خوب بوده‌ایم. صنعت تبلیغات پیش از این با چشم‌انداز تغییرات قانونی مواجه است که چگونه داده‌های کاربر را می‌توان جمع‌آوری و مورد استفاده قرار داد. مقررات اروپایی که قرار است در تاریخ ۲۵ ماه مه آغاز شود، به مصرف کنندگان فرمان بیشتری از داده‌های خودشان می‌دهد. سیاستمداران ایالات‌متحده نیز خواهان شفافیت بیشتر در تبلیغات انتخاباتی آنلاین هستند، که فیس بوک قول داده‌است که به صنعت تبلیغات اعتقاد داشته باشد که آن‌ها می‌توانند اولین تغییرات بسیاری باشند. لویی جونز، معاون اجرایی رسانه و عمل داده‌ها در انجمن سازمان‌های نمایندگی تجاری آمریکا، گفت:

بحث‌های اخیر داستان را سریع‌تر از آنچه انتظار می‌رفت تغییر داده بود. " جونز " گفت: " دما به طور قابل‌توجهی سریع‌تر از آنچه انتظار داشتیم, گرم‌تر است. " این فرصتی برای نشستن و گفتن است, " چقدر سریع می‌رویم? چقدر برای کنترل داده‌ها توجه داریم? جونز گفت " دمای جاری ما را مجبور خواهد کرد تا به طور مشترک ایده‌های بهتری را شروع کنیم. "


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.