" انجمن سیاهپوستان آمریکا " می‌گوید

می توانید با خیال آسوده همه مشکلات و مسائل حقوقی خود را به ما بسپارید

" انجمن سیاهپوستان آمریکا " می‌گوید

در طی یک کنفرانس خبری در کنگره ایالات‌متحده در تاریخ ۱۲ نوامبر، "Immigration uin / گتی ایماژ" که بیش از ۲۰۰ مهاجر در کالیفرنیا، دنور، سیاتل، واشنگتن دی سی، واشنگتن دی سی، واشنگتن، واشنگتن دی سی در طی یک کنفرانس خبری در کنگره ایالات‌متحده در مورد دستگیری بیش از ۲۰۰ مهاجر صحبت می‌کنند. براساس گزارش آی سی آی ای در روز پنجشنبه، گزارش شده‌است که در حدود ۶،۶۲۳ تن از بازداشت شدگان که تقریبا ۳۴ درصد از آن‌ها را در بازداشت به سر می‌برند، از ماه فوریه، به ۷۲۸ بازداشت شدگان که از ماه فوریه به ۷۲۸ بازداشت شدگان در تاسیسات آی سی گزارش شده‌اند، گزارش شده‌اند که آلوده به ویروس هستند. بزرگ‌ترین شیوع بیماری در مرکز پردازش Adelanto یخ ICE در لس‌آنجلس گزارش شد که حداقل ۱۷۸ ۱۷۸ رئیس انجمن anic anic، Rep. Castro، D - تگزاس، گفت که رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و دولت او "قدرت دولت را به تعویق می‌اندازند".

ظلم و ستم بر مهاجران و خانواده‌های آن‌ها برای تحریک خشم نژادی." این یک استراتژی سیاسی بازنده خواهد بود. کاسترو در بیانیه‌ای گفت: "مردم از همسایگان خود می‌ترسند، اما اکنون رئیس‌جمهور ترامپ به جای" تمرکز بر امنیت عمومی و امنیت ملی " مسئولیت اساسی خود را برای محافظت از مردم آمریکا به خطر انداخته‌است. الگا بایرن، رئیس اداره مهاجرت در کمیته، در بیانیه‌ای در ماه اوت اعلام کرد: "آی سی" براساس گزارش clients که توسط ICE ساخته‌شده گزارش شده‌است که "آی سی به طور قابل‌توجهی براساس گزارش factor که توسط ICE ساخته‌شده گزارش شده‌است:" آن‌ها در اتاق‌های شلوغ و شرایط غیر بهداشتی بازداشت شدند و در همه موارد مورد آزمایش قرار نگرفتند و منزوی شدند.

d با توجه به هوی و هوس عوامل ICE و نه هرگونه حق رای در بهداشت عمومی. "NBC Latino را در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام دنبال کنید.


منبع

مدیریت خشم

احساس خشم نشان دهنده این است که فرد در شرایطی ناخوشایند و ناراحت‌کننده قرار گرفته است. اگر این احساس خشم را نتوانید مدیریت و کنترل کنید؛ امکان دارد به خود یا دیگران آسیب وارد کنید.

حقایقی پیرامون خشم:

خشونت باعث کسب احترام نمی‌شود. با اعمال خشونت شاید افراد از شما بترسند و از دستورات شما پیروی کنند؛ اما هیچوقت احترامی برای شما قائل نخواهند شد. اگر به روشی بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنید قطعا به شما احترام خواهند گذاشت. شما گاهی اوقات نمی‌توانید شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید را مدیریت کنید، اما همواره می‌توانید خود را کنترل کنید. می‌توانید بدون توسل به خشونت احساسات خود را بیان کنید. حتی اگر کسی می‌خواهد شما را اذیت کند، باز این شما هستید که باید انتخاب کنید چه واکنشی از خود نشان دهید.

نصب اپلیکیشن ملودی های کاهش خشم (فوق العاده موثر)

یک اپلیکیشن فوق العاده که به داشتن تمرکز و کاهش عصبانیت و پریشانی های فکری روحی کمک شایانی می کند. آن را روی گوشی خود نصب کنید بقیه مراحل بسیار ساده و کار کردن با آن کاملا بی دردسر و رایگان است. شامل یک سری ملودی و راهکارهای فوق العاده موثر (روزانه حداقل 20 دقیقه از این اپلیکیشن استفاده کنید):

مقاله کامل کنترل خشم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.