خواننده اپرای Transgender برای ساختن تاریخ آمریکا در اوکلاهما

می توانید با خیال آسوده همه مشکلات و مسائل حقوقی خود را به ما بسپارید

خواننده اپرای Transgender برای ساختن تاریخ آمریکا در اوکلاهما

خواننده  اپرای  Transgender  برای  ساختن  تاریخ  آمریکا  در  اوکلاهما

یک خواننده زن تغییر جنسیت تغییر جنسیت داده در کلاس اصلی خود در تولسا می‌گوید: تولسا، Oklahoma.Luci یک لوکاس در حال اجرای "دون جووانی"، اولین نقش اصلی او در ایالات، در طی فصل ۱۹ - ۲۰۱۸ در اپرای Tulsa خواهد بود. عملکرد او، که در ماه مه ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد، اولین بار خواهد بود که یک فرد ترانس نقش اساسی در یک مرحله اپرایی در آمریکا ایفا کرده‌است. اما به روش دیگری، امیدوارم زیاد هیجان‌انگیز نباشد. فورد ۳۷ ساله که در سراسر جهان به عنوان "ازدواج فیگارو" اجرا کرده‌است، گفت: "من فقط می‌خواهم کار خود را در رابطه با ازدواج فیگارو"، در میان roles.In آینده انجام دهم، او گفت، "مردم واقعا اهمیتی نمی‌دهند که مردم در بسیاری از جهان غرب همجنس گرا باشند". او گفت: " مردم واقعا اهمیتی نمی‌دهند که مردم در ماه مه ۲۰۱۴ در آنجا زندگی می‌کنند، در حالی که در کارلسروهه، آلمان زندگی می‌کند، جایی که هنوز در آنجا ساکن است. او گفت: " من به او گفتم که من یکی از پسرها هستم، اما می‌دانستم که من واقعا عضو این گروه هستم. او گفت: " من به او گفتم که من واقعا عضو این گروه هستم، اما می‌دانستم که من واقعا عضو آن گروه نبودم. او گفت: " من به محض اینکه فهمیدم این گروه وجود دارد، من واقعا به آن تعلق نداشتم. این انتظار غیر واقعی را داشتم که در زمان بلوغ مغز من می‌دانست چه کار باید بکند و مغزم به بدن من بگوید چه کار باید بکند.

زمانی که او به دوران لیسانس خود رسید, در مورد آینده به عنوان ترانس فکر کرد. او در کالیفرنیا زندگی می‌کرد و گاهی لباس‌هایی برای کلاس می‌پوشید, با این حال بسیاری تصور می‌کردند که او تازه متولد شده‌است. " فکر کردم, می‌توانم این کار را انجام دهم. او گفت: " من این شخصی را یافتم که واقعاً دوست داشتم و می‌توانستم خودم را با این فرد برای بقیه عمرم ببینم. " فکر نمی‌کنم کسی بتواند کسی را فریب دهد. آن‌ها فقط فکر می‌کنند که می‌توانند این کار را انجام دهند, که می‌توانند با آن مقابله کنند و زندگی خود را اینگونه زندگی کنند, چه ترانس بودن و چه شاد بودن. اما در طول هر نقطه عطف زندگی مهم, افکار به ذهنش باز می‌گشتند: آیا او در زندگی اصیل خود زندگی می‌کرد? سپس, در حین کار در کره, با همسرش در اسکایپ صحبت کرد و شروع به بحث درباره احتمال انتقال لوکاس کرد. در طول شش ماه آینده, او برنامه‌ریزی کرده بود که چگونه در حدود یک هفته پیش به سفر برود. او گفت که هیچ یک از نگرانی‌های اصلی او این است که صدای بم او چه خواهد کرد. او شروع به تحقیق کرد و خیلی زود فهمید که گذار بر صدایش تاثیری ندارد. او توضیح داد اگر شما تستوسترون را قبول کنید, صدایتان پایین می‌آید, اما اگر استروژن را مصرف کنید, صدای شما ناگهان بلند می‌شود. او گفت: " اگر صدای من به خاطر آن افزایش پیدا کند, این فوق‌العاده خواهد بود, چون برای من آسان‌تر خواهد بود, چون این کار برای من آسان‌تر خواهد بود. " اپرا شکل بسیار خاصی دارد و من می‌توانم به راحتی در بالای ثبت بخوانم. لوکاس گفت: " در طول روند انتقال, لوکاس گفت که خوش‌شانس است, چون هیچ دوست یا fa را از دست نداده است.

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

نقش tle را در تویی‌تر، facebook و instagram دنبال کنید.


منبع

جاذبه های گردشگری آلمان

۱- پارک المپیک مونیخ

این مجموعه بزرگ که در شمال شهر مونیخ واقع شده، از ابتدا برای برگزاری بازی‌های المپیک در سال ۱۹۷۲ ساخته شد و امروزه یکی از جاذبه های آلمان است. از فضاهای ورزشی و ساختمان های جانبی موجود در پارک المپیک مونیخ برای برگزاری تورنومنت های ورزشی، بازی های اروپایی، جام دیویس، جشنواره های فصلی و بسیاری مراسمات دیگر استفاده می شود.

بقیه مطلب اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.