آلمان مرکز استخدام نظامی سبک آمریکا در

می توانید با خیال آسوده همه مشکلات و مسائل حقوقی خود را به ما بسپارید

آلمان مرکز استخدام نظامی سبک آمریکا در

آلمان  مرکز  استخدام  نظامی  سبک  آمریکا  در

برلین - a که بین یک رستوران ویتنامی و یک فروشگاه کفش و درست در گوشه یک مغازه زنانه واقع شده‌است، یک مانکن ملبس به لباس‌های استتار شده ارتش آلمان، یک روسری شیک و عینک آفتابی در زیر کلاه‌خود its به تن دارد. پس از دهه‌ها اعتماد به سیستم سربازگیری که در سال ۲۰۱۱ اخراج شد، نیروهای مسلح این کشور باید هر ساله حداقل ۲۰۰۰۰ سرباز را پیدا کنند. کاپیتان exciting Klau که این نمایشگاه را اداره می‌کند گفت: " در گذشته ما مشکلات زیادی داشتیم زیرا بسیاری از پایگاه‌های نظامی در شهرهای بزرگ قرار ندارند." این اتاق "خنکی اتاق انتظار" را دارد. روزنامه Sueddeutsche " در نزدیکی یک ایستگاه قطار شلوغ واقع شده‌است و سربازان یونیفرم به تن دارند، منظره‌ای غیرعادی در شهرهای بزرگ آلمان. بنا به گفته Klau، ده‌ها نفر از مردم هر روز در طی مراسم افتتاحیه این کشور، که هنوز هم نسبت به ارتش به دلیل سابقه پرآشوب خود در دوران حکومت نازی‌ها، نگران هستند، بازدید کردند. Klau گفت: "مشکل ما تاریخ آلمان با نیروها است و بنابراین ما سعی می‌کنیم تصویر بهتری پیدا کنیم".

او "اگر معترضین نه تنها فریاد می زدند بلکه برای بحث و گفتگو به اینجا می آمدند خوشحال می شدند."وی افزود:"ما به طور هدفمند به مرکز شهر آمدیم. این مهم است که بوندسوهر [ارتش آلمان] بتواند تمام مزایای خود را نشان دهد اما با انتقادی که دریافت می کند نیز روبرو شود. "


منبع

جاذبه های گردشگری آلمان

۱- پارک المپیک مونیخ

این مجموعه بزرگ که در شمال شهر مونیخ واقع شده، از ابتدا برای برگزاری بازی‌های المپیک در سال ۱۹۷۲ ساخته شد و امروزه یکی از جاذبه های آلمان است. از فضاهای ورزشی و ساختمان های جانبی موجود در پارک المپیک مونیخ برای برگزاری تورنومنت های ورزشی، بازی های اروپایی، جام دیویس، جشنواره های فصلی و بسیاری مراسمات دیگر استفاده می شود.

بقیه مطلب اینجاست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.