چه چیزی در مورد لیست خواندن تابستانی اوباما وجود دارد؟ کتابی به نام Factfulness

می توانید با خیال آسوده همه مشکلات و مسائل حقوقی خود را به ما بسپارید

چه چیزی در مورد لیست خواندن تابستانی اوباما وجود دارد؟ کتابی به نام Factfulness

چه چیزی در مورد لیست خواندن تابستانی اوباما وجود دارد؟ کتابی به نام Factfulness

رئیس‌جمهور سابق, باراک اوباما, یکی از " قسمت‌های مورد علاقه تابستان " را در روز یکشنبه به اشتراک گذاشت: کتاب‌هایی که او انتخاب کرد " وقتی چیزها کم شود ". " این تابستان من مجذوب رمان‌های جدید شدم, یک کلاسیک قدیمی را بازبینی کردم, و ایمان خود را به توانایی خود در حرکت با هم هنگامی که به دنبال حقیقت بودیم, تکرار کردم. او در یکی از فیس بوک نوشت: " این چیزی است که من خوانده‌ام. " او خاطرات " تحصیل‌کرده ", در مورد تربیت و عزیمت زنان از یک خانواده آیداهو را مورد تحسین قرار داد در حالی که هنوز درک و عشق زیادی به دنیا دارد. از نویسنده " بیمار انگلیسی ", مایکل جکسون, اوباما انتخاب کرد. او گفت که رمان جنگ جهانی دوم " تمرکز بر آثار طولانی جنگ بر خانواده است. " اوباما همچنین یک رمان ژاپنی را انتخاب کرد که در آن نوشته بود: " یک خانه به نام " یک خانه برای فیلم ", اولین رمان برنده جایزه نوبل که اخیراً برنده جایزه نوبل شد. اوباما کار را به عنوان " رمان بزرگ در مورد رشد در ترینیداد و توباگو " تحسین می‌کند. " یک ازدواج آمریکایی: رمان " توماس جونز " در رده چهارم لیست قرار دارد که در آن نوشته شده بود: " تصویر متحرک از تاثیرات یک محکومیت اشتباه بر زوج جوان سیاه‌پوست آمریکایی ". " در حالی که لیست خواندن یکی از ویژگی‌های مشترک ریاست‌جمهوری اوباما بود, رئیس‌جمهور دونالد ترامپ فهرست تابستانی خود را منتشر نکرده است. با این حال, او مکرراً از کتاب‌هایی در حساب twitter اش حمایت می‌کند که ظاهراً او را در یک نور خوب رنگ می‌کند. یکی از دوستان من و مردی که به راستی سیاست و زندگی را به اندازه چند نفر دیگر دیده‌است, کتاب جدیدی نوشته‌است. " "

با قلب و دانش گفت. واقعاً خوب ، برو آن را دریافت کنید! - دونالد جی ترامپ (realDonaldTrump) 30 ژوئن 2018... به نام "پرونده علیه استیضاح ترامپ" ، که من همه افراد مبتلا به سندرم Derangement ترامپ را ترغیب به خواندن می کنم! - Donald J. Trump (realDonaldTrump) 26 ژوئیه 2018 بسیاری از پیروان رسانه های اجتماعی اوباما اظهار داشتند که این کتاب ها را به لیست خواندن خود در تابستان اضافه کرده اند. محبوب ترین اظهار نظر ، با این حال ، پیشنهاد کرد که این لیست طرفداران دلتنگی را برای دولت اوباما. "این احساس وقتی دو سال است ، اما شما هنوز هم دیوانه وار عاشق سابق خود هستید ،" Meghan Bingaling نوشت ،.


منبع

بهترین زمان سفر به تاجیکستان

تاجیکستان کشوری کوهستانی و محصور در خشکی است. این کشور دارای بارندگی های زیاد و منابع آب فراوان است. آب و هوای این کشور در تابستان ها گرم و در زمستان معتدل و مطبوع است. تاجیک ها اشتراکات فرهنگی زیادی با ما دارند و حالب است که آن ها نیز جشن نوروز را برگزار می کنند. به همین دلیل ایرانی های زیادی در فصل بهار و هنگام نوروز به تاجیکستان سفر می کنند. بهار و زمستان در کشور تاجیکستان از نظر زیبایی بسیار عالی هستند و البته که شرایط آب و هوای معتدلی نیز دارند.

ویزای سفر به تاجیکستان

از اول ژوئن سال ۲۰۱۶ صدور ویزای الکترونیکی شروع شده است. ویزای توریستی کشور تاجیکستان یک ویزای یکبار ورود است و پس از خروج نیاز به اخذ مجدد ویزا بوده و شرایط تمدید برای همان ویزا به هیچ عنوان دیده نمی‌شود. کسانی که ویزای توریستی کشور تاجیکستان را اخذ کرده‌اند می‌توانند ۳۰ روز در این کشور اقامت داشته باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.