قیمت تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4k

می توانید با خیال آسوده همه مشکلات و مسائل حقوقی خود را به ما بسپارید

قیمت تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4k

تلویزیون سامسونگ

تلویزیون‌ «سامسونگ» دسته «50NU7900» از تولیدات کارآمد و خوش‌ساخت این مارک است . کیفیت تصویر آن 4K بوده و برای کاربرانی که همواره این محتوا را در اختیار خویش دارا هستند , خصوصیت مضاعف موثر و کارآمدی به حساب می آید . برای کاربرانی که کنسول خانگی‌شان از کیفیت 4K پشتیانی می کند نیز این تلویزیون نقش مکملی هیجان‌انگیز برای گیمینگ است . در کنار این ویژگی ها , وجود درگاه‌های ارتباطی متنوع , سهولت بیشتری را برای مخاطبان مهیا میاورد . این تلویزیون در بعد ها 50 اینچی ایجاد شده و با قرارگرفتن در فضاهای میانگین , تماشای تلویزیون را برای کلیه بینندگان ممکن می‌سازد . سیستم صوتی این تلویزیون , درمجموع 20 وات صدا ایجاد مینماید که برای یک تلویزیون 50 اینچی مطلوب است . پشتیبانی این جور از فرمت‌های Dolby Digital Plus و DTS برای شما این قابلیت را مهیا می نماید که بتوانید از صدایی فراگیر بهره‌مند گردید . یکی‌از تجهیزات دیدنی این جور , رابط هوشمند است که امکان جست‌وجو در وب و اشتراک‌گذاری داده ها را ممکن می‌سازد . گیرنده‌ی دیجیتال داخلی 50NU7900 , شما‌را از خرید یک دستگاه غیر وابسته معاف می‌سازد و میتوانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی استعمال نمائید . همینطور شیوه های ارتباطی DLNA را برای این تلویزیون در حیث گرفته‌اند . علاوه‌براین , به وسیله‌ی قابلیت و امکان Mirroring , می توانید تصویر تلفن همراه خویش را روی تلویزیون پخش نمائید . برای اتصال فلش‌مموری و هارد اکسترنال بدین دستگاه , دوتا پورت USB در لحاظ گرفته شده‌است . برای انتقال تصاویر به صورت Full HD نیز سه تا پورت HDMI روی بدنه‌ی این دسته تعبیه کرده‌اند . برای داشتن گزینه‌های بیشتر برای متصل‌کردن تلویزیون به بقیه دستگاه‌های صوتی و چهره یی , یک رابط کامپوننت و یکی پورت کامپوزیت در‌این تلویزیون پباده سازی شده‌است . این گونه از اتصال بی‌سیم Wi - Fi پشتیبانی می نماید . برای سهولت در به کارگیری از این جور , به همراه آن یکی ریموت‌کنترل ارائه میگردد . شما می توانید سازه به ذوق وسلیقه , این تلویزیون را روی میز

 

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ دسته NU7900 سایز 50 اینچ

تلویزیون‌ «سامسونگ» جور «50NU7900» از تولید ها کارآمد و خوش‌ساخت این مارک است . کیفیت تصویر آن 4K بوده و برای کاربرانی که همواره این محتوا را دردست خویش دارا‌هستند , خصوصیت زیاد اثرگذار و کارآمدی به حساب می‌آید . برای کاربرانی که کنسول خانگی‌شان از کیفیت 4K پشتیانی می‌نماید نیز این تلویزیون نقش مکملی هیجان‌انگیز برای گیمینگ است . در کنار این ویژگی ها , وجود درگاه‌های ارتباطی متنوع , سهولت بیشتری را برای مخاطبان مهیا می آورد . این تلویزیون در بعدها 50 اینچی ایجاد شده و با قرارگرفتن در فضاهای میانگین , تماشای تلویزیون را برای همگی بینندگان ممکن می‌سازد . سیستم صوتی این تلویزیون , درمجموع 20 وات صدا ایجاد مینماید که برای یک تلویزیون 50 اینچی مطلوب است . پشتیبانی این جور از فرمت‌های Dolby Digital Plus و DTS برای شما این قابلیت و امکان را مهیا می‌نماید که بتوانید از صدایی فراگیر بهره‌مند گردید . یکی تجهیزات دیدنی این گونه , رابط هوشمند است که قابلیت و امکان جست‌وجو در وب و اشتراک‌گذاری داده ها را ممکن می‌سازد . گیرنده‌ی دیجیتال داخلی 50NU7900 , شمارا از خرید یک دستگاه غیروابسته معاف می‌سازد و می توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی به کار گیری نمائید . همینطور شیوه های ارتباطی DLNA را برای این تلویزیون در لحاظ گرفته‌اند . علاوه‌براین , به وسیله‌ی امکان Mirroring , میتوانید تصویر تلفن همراه خویش را روی تلویزیون پخش فرمائید . برای اتصال فلش‌مموری و هارد اکسترنال بدین دستگاه , دوتا پورت USB در حیث گرفته شده‌است . برای انتقال تصاویر به صورت Full HD نیز سه تا پورت HDMI روی بدنه‌ی این گونه تعبیه کرده‌اند . برای داشتن گزینه‌های بیشتر برای متصل‌کردن تلویزیون به بقیه دستگاه‌های صوتی و چهره ای , یک رابط کامپوننت و یکی پورت کامپوزیت درین تلویزیون پباده سازی شده‌است . این جور از اتصال بی‌سیم Wi - Fi پشتیبانی مینماید . برای سهولت در به کارگیری از این جور , به همراه آن یکی ریموت‌کنترل ارائه می شود .

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ گونه NU7900 سایز 50 اینچ

تلویزیون‌ سامسونگ مدل «50NU7900» از محصولات کارآمد و خوش‌ساخت این برند است. کیفیت تصویر آن 4K بوده و برای کاربرانی که همواره این محتوا را دردسترس خود دارند، ویژگی بسیار مفید و کارآمدی محسوب می‌شود. برای کاربرانی که کنسول خانگی‌شان از کیفیت 4K پشتیانی می‌کند هم این تلویزیون نقش مکملی هیجان‌انگیز برای گیمینگ است. در کنار این مشخصات، وجود درگاه‌های ارتباطی متنوع، سهولت بیشتری را برای مخاطبان فراهم می‌آورد. این تلویزیون در ابعاد 50 اینچی تولید شده و با قرارگرفتن در فضاهای متوسط، تماشای تلویزیون را برای تمامی بینندگان ممکن می‌سازد. سیستم صوتی این تلویزیون، درمجموع 20 وات صدا تولید می‌کند که برای یک تلویزیون 50 اینچی مناسب است. پشتیبانی این مدل از فرمت‌های Dolby Digital Plus و DTS برای شما این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید از صدایی فراگیر بهره‌مند شوید. یکی از امکانات جذاب این مدل، رابط هوشمند است که قابلیت جست‌وجو در اینترنت و اشتراک‌گذاری اطلاعات را ممکن می‌سازد. گیرنده‌ی دیجیتال داخلی 50NU7900، شما را از خرید یک دستگاه جداگانه معاف می‌سازد و می‌توانید از شبکه‌های دیجیتالی صداوسیما به‌راحتی استفاده کنید. همچنین راه‌های ارتباطی DLNA را برای این تلویزیون در نظر گرفته‌اند. علاوه‌براین، به وسیله‌ی قابلیت Mirroring، می‌توانید تصویر موبایل خود را روی تلویزیون پخش کنید. برای اتصال فلش‌مموری و هارد اکسترنال به این دستگاه، دو عدد پورت USB در نظر گرفته شده است. برای انتقال تصاویر به صورت Full HD هم سه عدد پورت HDMI روی بدنه‌ی این مدل تعبیه کرده‌اند. برای داشتن گزینه‌های بیشتر برای متصل‌کردن تلویزیون به سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری، یک رابط کامپوننت و یک عدد پورت کامپوزیت در این تلویزیون طراحی شده است. این مدل از اتصال بی‌سیم Wi-Fi پشتیبانی می‌کند. برای سهولت در استفاده از این مدل، به همراه آن یک عدد ریموت‌کنترل ارائه می‌شود. شما می‌توانید بنا به سلیقه، این تلویزیون را روی میز قرار دهید یا با تهیه‌ی یک پایه‌ی مجزا، آن را به دیوار متصل کنید و از فضای بیشتری بهره‌مند شوید. مشتریانی که تا پایان روز 2 تیر ماه 97 کالا را نصب کنند به ایشان کارت هدیه تعلق می‌گیرد.


 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.