هیلاری کلینتون نقشه نقشه نبرد خود را گسترش می دهد

می توانید با خیال آسوده همه مشکلات و مسائل حقوقی خود را به ما بسپارید

هیلاری کلینتون نقشه نقشه نبرد خود را گسترش می دهد

هیلاری کلینتون نقشه نقشه نبرد خود را گسترش می دهد

خطا در ترجمه؛ لطفاً مجدداً تلاش کنید.

شتاین صلاحیت اخذ رای در دولت را نداشت. در یک مسابقه دو طرفه, سرب کلینتون به ۵ امتیاز می‌رسد, یعنی ۵۹ / ۵۷ % %. ترامپ در اوهایو دارای یک امتیاز یک امتیاز نسبت به کلینتون در میان رای دهندگان احتمالی خواهد بود, با وجود اینکه این حاشیه در حاشیه خطای نظرسنجی قرار دارد. " کلینتون " و ترامپ در یک مسابقه دو طرفه در حالت دو طرفه به هم گره خورده‌اند. به این طریق, یک نظرسنجی ملی فاکس روز گذشته کلینتون را با سخنرانی اوباما و جو بایدن در مورد مسائل نژادی, نژادی, آموزشی, و … شکست داد. دو سخنرانی. دو قاره آمریکا. یک جفت آرگومان آخرالزمانی و یک تماس برای سوختن خانه. این جمع‌بندی از دو ساعت قابل‌توجه پنجشنبه است که در ماه پایانی مبارزات انتخاباتی متبلور می‌شود. در ظاهر به عقب, در آنچه که ممکن است دو ساعت مهم انتخابات باشد, میشل اوباما در نیو همپشایر و دونالد ترامپ در فلوریدا سخت‌ترین و دشوارترین سخنرانی‌های یک دوره انتخاباتی را ایراد کردند که بدون سابقه در سخنرانی‌های آتشین بوده‌است.

" رئیس‌جمهور اوباما: اگر تنها دستور کار شما منفی است - - اگر تنها دستور کار شما منفی است - - یک predator euphemism است، براساس charges، این نامی است که شما دریافت می‌کنید. رئیس‌جمهور اوباما دیشب در کریستوف کلمب گفت: " شما او را ممکن می‌سازند، اکنون آن‌ها شوکه شده‌اند. مثل این است که فیلم، کازابلانکا - - کسی که وارد می‌شود، شوکه شده از اینکه در این موسسه قماربازی وجود دارد. جوانان ممکن است این مرجع را درک نکنند. برگرد، کازابلانکا را تماشا کن. فیلم عالی. هامفری بوگارت جواب داد: بنابراین دونالد ترامپ ممکن است بیشتر سیاستمداران جمهوری‌خواه را به یک کمی بهتر تشبیه کند - منظورم این است که این بار خیلی پایین آمده‌است. اما اینها همان جمهوری خواهان هستند که تلاش کردند ما را از نجات اقتصادی منع کنند، هنگامی که به بسته بازیابی رسیدند که مطمئن شد که ما دوباره رشد کردیم، مدت‌ها قبل از اینکه اقتصاد پیشرفته دیگر این کار را انجام دهد. جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور، در مصاحبه با ترامپ گفت: "این مرد اعتراف کرده‌است که او از قدرت خود استفاده کرده‌است و گفته‌است که او از قدرت خود استفاده کرده‌است و من گفته‌است که او از قدرت خود استفاده کرده‌است و گفته‌است:" همچنین در این مصاحبه، بایدن گفت: " من نمی‌توانم هیچ بهانه‌ای برای misconduct بیل کلینتون پیدا کنم.

وی گفت : " من تلاش می‌کنم که هیچ عذر و بهانه‌ای برای این رفتار ارائه کنم , اما او قیمت آن را پرداخت کرد . او قیمت را پرداخت کرد . وی به عنوان " بایدن اختصاصی " به دادگاه احضار شد : " بیل کلینتون " قیمت ConductOct را پرداخت کرد . " دونالد ترامپ " اظهار داشت : " امروز صبح , " دونالد ترامپ " اظهار داشت : " قبل از اینکه روز به پایان برسد , شواهد بیشتری در ملا عام منتشر خواهد شد " و او افزود : " قبل از اینکه روز به پایان برسد , شواهد بیشتری وجود خواهد داشت " و " علی Vitali " خاطرنشان می‌کند که این اظهارات دیروز در مورد آنچه که خود ترامپ دیروز بیان کرده‌است , آشکار خواهد شد . جالب خواهد بود که ببینیم out.On ترامپ در کارولینای شمالی در ساعت 2 : 00 بعد از ظهر به وقت شرقی و شارلوت در ساعت 7 :


منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.