تاجیکستان برنامه استخدام یک روزه استخدام کارگران جدید را برنامه‌ریزی می‌کند

می توانید با خیال آسوده همه مشکلات و مسائل حقوقی خود را به ما بسپارید

تاجیکستان برنامه استخدام یک روزه استخدام کارگران جدید را برنامه‌ریزی می‌کند

تاجیکستان برنامه استخدام یک روزه استخدام کارگران جدید را برنامه‌ریزی می‌کند

Chipotle می خواهد 4000 شغل را در یک روز ایجاد کند. غذای مکزیکی در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک حمله رعد اسا در طول آنچه که آن را "روز ملی شغلی" می نامد در سپتامبر است. 9 به امید جذب هزاران کارمند جدید. این افراد استخدام شده با درآمد 10 دلار در ساعت ، با زمان مرخصی و تعطیلات و بازپرداخت شهریه شروع می کنند. اما این شرکت همچنین فرصت تبلیغات سریع و فرصتی برای فرود یک گیگ مخصوص "رستوران" را دارد - سطح موفقیت برای بالاترین مدیران عملکردی که یک ماشین شرکت و حقوق شش رقمی را با خود به همراه می آورد. مردم سفارش غذا را در یک رستوران Chipotle در 5 مارس در میامی ، فلوریدا. جو Raedle / Getty ImagesCipotle سخنگوی کریس آرنولد گفت: این رویداد یک روزه است که هر یک از آنها را مشاهده می کنید.


منبع

بهترین زمان سفر به تاجیکستان

تاجیکستان کشوری کوهستانی و محصور در خشکی است. این کشور دارای بارندگی های زیاد و منابع آب فراوان است. آب و هوای این کشور در تابستان ها گرم و در زمستان معتدل و مطبوع است. تاجیک ها اشتراکات فرهنگی زیادی با ما دارند و حالب است که آن ها نیز جشن نوروز را برگزار می کنند. به همین دلیل ایرانی های زیادی در فصل بهار و هنگام نوروز به تاجیکستان سفر می کنند. بهار و زمستان در کشور تاجیکستان از نظر زیبایی بسیار عالی هستند و البته که شرایط آب و هوای معتدلی نیز دارند.

ویزای سفر به تاجیکستان

از اول ژوئن سال ۲۰۱۶ صدور ویزای الکترونیکی شروع شده است. ویزای توریستی کشور تاجیکستان یک ویزای یکبار ورود است و پس از خروج نیاز به اخذ مجدد ویزا بوده و شرایط تمدید برای همان ویزا به هیچ عنوان دیده نمی‌شود. کسانی که ویزای توریستی کشور تاجیکستان را اخذ کرده‌اند می‌توانند ۳۰ روز در این کشور اقامت داشته باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.