بازی‌های حذفی nba, ائتلاف عدالت اجتماعی را ایجاد می‌کند

می توانید با خیال آسوده همه مشکلات و مسائل حقوقی خود را به ما بسپارید

بازی‌های حذفی nba, ائتلاف عدالت اجتماعی را ایجاد می‌کند

بازی‌های حذفی nba, ائتلاف عدالت اجتماعی را ایجاد می‌کند

قرار بود بوستون در ظهر روز جمعه جلسه در دسترس رسانه‌ها را برگزار کند که قرار بود به راد Stevens مربی موقت و احتمالا دو بازیکن دیگر نیز در آن شرکت کنند . این یک فرصت پیش‌بینی‌شده برای صحبت با اعضای تیم بوستون بود که به مدت چند روز بخشی از یک حرکت قدرتمند بود که در حباب جهان والت دیزنی آغاز شد و در سرتاسر عرصه ورزشی حرفه‌ای گسترش یافت . از چهارشنبه , تیم‌های NBA انتخاب کردند تا در واکنش به تیراندازی پلیس از جیکوب بلیک , یک مرد سیاه در Kenosha , Wisc , بازی‌های حذفی را بازی نکنند . NBA پیش از این از پلت فرم و صدای خود برای موضع‌گیری در مقابل چندین نمونه دیگر از injustice نژادی و اجتماعی , مانند قتل پلیس در ماه مه در Minneapolis و قتل March تیلور در لوئیزویل , Ky استفاده کرده بود . هنگامی که ساعت به ظهر زنگ زد و چند دقیقه با هیچ اثری از استیونز و بوستون سلتیکس در تماس برنامه‌ریزی‌شده زوم به تیک تیک افتاد , کاملا مشخص شد که بوستون سلتیکس به امثال میلواکی باکز و تورنتو Raptors ملحق می‌شود و جلسه موجود در دسترس روز جمعه را کنسل خواهد کرد . برنامه C رسما لغو از طریق یک ایمیل در ساعت 12 : 35 بعد از ظهر را اعلام کرد . دقیقه بعد , میشل رابرتز , کمیسر NBA و مدیر اجرایی تیم بسکتبال تیم ملی بسکتبال ( NBPA ) , بیانیه مشترکی را منتشر کرد که در آن اعلام شد که بازی‌های حذفی NBA در روز شنبه ازسر گرفته خواهند شد و این لیگ با بازیکنان در طرح‌های بلند پروازانه برای تلاش‌های جمعی بیشتر و اقدامات در حمایت از عدالت اجتماعی و برابری نژادی کار خواهد کرد . در این بیانیه آمده‌است : " این تعهدات ماه‌ها هم‌کاری نزدیک در زمینه طراحی یک محیط امن و سالم برای راه‌اندازی مجدد فصل NBA و ایجاد یک بنیاد NBA با تمرکز بر توانمندسازی اقتصادی در جامعه سیاه را دنبال می‌کنند .

تغییرات پایدار و پایدار."سیلور و رابرتس می‌گویند که یک گفتگوی پر شور و پر شور و پر شور میان بازیکنان، مربیان و مدیران تیم وجود دارد. همه طرفین توافق کردند که بازی‌های حذفی را روز شنبه ازسر بگیرند، با این درک که لیگ با بازیکنان برای اجرای تعهدات زیر کار خواهد کرد:۱. NBA و بازیکنان آن توافق کرده‌اند که بلافاصله یک ائتلاف عدالت اجتماعی تشکیل دهند، با نمایندگانی از بازیکنان، مربیان و فرمانداران، که بر روی طیف وسیعی از مسائل تمرکز خواهند کرد، از جمله افزایش دسترسی به رای، ترویج مشارکت مدنی و حمایت از پلیس معنی‌دار و اصلاحات قضایی جنایی.۲. در هر شهری که حق امتیاز لیگ دارد و دارایی صحنه را کنترل می‌کند، فرمانداران این تیم به کار با مقامات انتخابات محلی ادامه خواهند داد تا این تسهیلات را به محل رای‌گیری برای انتخابات عمومی ۲۰۲۰ تبدیل کنند تا گزینه رای‌گیری فردی ایمن برای جوامع آسیب‌پذیر در برابر COVID باشد. در صورت تصویب مهلت تعیین‌شده، فرمانداران این تیم با مسئولان انتخابات محلی کار خواهند کرد تا استفاده دیگری از انتخابات برای این ساختمان پیدا کنند، که شامل ثبت‌نام رای دهندگان و هیات‌های دریافت رای محدود نمی‌شود.۳. لیگ با بازیکنان و شرکای شبکه برای ایجاد و گنجاندن نقاط تبلیغاتی در هر بازی حذفی NBA بازی خواهد کرد تا مشارکت مدنی بزرگتری را در انتخابات ملی و محلی ترویج داده و آگاهی‌ها درباره دسترسی و فرصت رای دهندگان را بالا ببرد.گارد تندر شهر اوکلاهما، کریس پایول، رئیس the، روز جمعه با رسانه‌ها صحبت کرد و بر ترن هوایی احساسی چند روز گذشته توضیح داد.پاول گفت: " آنچه در حال حاضر در لیگ ما انجام می‌دهیم بسیار عظیم است. من فکر می‌کنم برای پسران جوان در لیگ ما شانس این را داشته باشیم که ببینیم افراد واقعا با هم کنار می‌آیند و صحبت می‌کنند، و شاهد تغییر واقعی، اقدام واقعی هستند، زیرا افراد خسته هستند. منظورم این است که خسته هستم. وقتی که من خسته شدم، از لحاظ فیزیکی خسته نبودیم، ما فقط از دیدن یک چیز دیگر و بارها خسته شده‌ایم."پل گفت:

کلاه او توانست با پدر یعقوب بلیک صحبت کند و این یک بحث بسیار احساسی بود. همه ما از دیدن یک چیز بارها و بارها خسته شده ایم ، و همه فقط انتظار دارند که ما خوب باشیم زیرا پول زیادی دریافت می کنیم. ". ما انسان هستیم ، احساسات واقعی داریم و خوشحالم که فرصتی پیدا کردیم که در یک اتاق جمع شویم تا با یکدیگر صحبت کنیم و نه فقط مسیرهای متقاطع و گفتن ‘موفق باشید در بازی امروز شما. Milwaukee Bucks حرکت خود را برای انتخاب نکردن بازی هنگامی که آنها برای بازی پلی آف چهارشنبه مقابل Orlando Magic حضور پیدا نکردند ، آغاز کرد. کنوشا فقط 40 مایل جنوب میلواکی است. بقیه تیم های پلی آف NBA باقیمانده هدایت Bucks را دنبال کردند ، همانطور که تیم های WNBA ، MLS ، MLB و NHL طی چند روز گذشته انجام دادند. سلتیک و رپتورز بازی یکشنبه 1 از سری نیمه نهایی کنفرانس شرقی خود را روز یکشنبه ساعت 1 بعد از ظهر انجام می دهند. این بازی در ابتدا برای پنجشنبه شب برنامه ریزی شده بود.

منبع
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.